INFORMACIJE
Imate pitanja?
Pošaljite nam mail ili nam postavite pitanje putem chat boxa na drnu stranice!
   |   
Velika ponuda
smještaja, letova, transfera, rent-a-car usluga, tematskih parkova i dodatnih usluga u destinaciji. Pošaljite nam upit na info@odisea-travel.hr, a mi ćemo Vam poslati našu najbolju ponudu.
   |   
Tvrtka i sjedište:
ODISEA TRAVEL Turistička agencija
Ivana Gundulića 2, 42000 Varaždin
E-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefon: 042 232 968
 
Radno vrijeme:
Ponedjeljak - petak  09:00 – 19:00
Subota 09:00 – 12:00
Nedjelja i blagdani: zatvoreno
 
Registrirano kod:
Ured Državne Uprave, Služba za Gospodarstvo
Pravni oblik: obrt
Matični broj obrta 92366481
Porezni broj HR23407273392
ID: HR-AB-42-05010004175
OIB: 23407273392
Osnivač obrta Jadranka Gužvinec
Osoba ovlaštena za zastupanje Jadranka Gužvinec
 
Voditelj poslova:
Jadranka Gužvinec, direktor
E-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefon: 042 232 968
 
Poslovne banke:
Raiffeisen banka d.d. Zagreb: IBAN HR8824840081104319321
Privredna banka Zagreb d.d. IBAN  HR 5723400091160216203

Polica osiguranja od odgovornosti broj 078090032550 uplaćena kod Croatia osiguranja.
Polica osiguranja jamčevine za turistički paket aranžman broj 298090000010 uplaćena kod Croatia osiguranja
 
Nadležno nadzorno tijelo: Ministarstvo turizma – Samostalni sektor turističke inspekcije, Trg Republike Hrvatske 8/1, 10000 Zagreb.
 
Upute o načinu podnošenja prigovora:
Obavještavamo cijenjene korisnike usluga da svoje prigovore mogu podnijeti putem e-maila:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Odgovor na zaprimljeni prigovor, Agencija će ispostaviti u roku 15 dana od primitka istoga.
 
Postupak u svezi s prigovorom:
- odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
- ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
- najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. Organizator će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana. 
- organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 15 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davaoca usluga najviše za još 14 dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka. Dok organizator ne odluči o prigovoru putnika, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.

Zatražite ponudu

Molimo navedite vrstu usluge, željenu destinaciju i datume, a mi Vam šaljemo najbolju moguću ponudu u najkraćem roku.
Calendar
Calendar
top